Aankoop beleid

1. Leveringsbeleid op speciale data

Hoewel we ons best doen om de bestelling op tijd te leveren, kunnen er op speciale data (zoals Valentijnsdag, Moederdag en andere feestdagen) problemen zijn die vertragingen veroorzaken.

Als we uw bestelling niet kunnen leveren op de door u gevraagde datum, bezorgen we deze op de vroegst beschikbare datum en betalen we de bezorgkosten terug. In dit geval kunnen we de bestelling niet terugbetalen.

2. Wijzigingen op de gewenste leveringsdatum en vertragingen

Als uw bestelling niet op de gewenste datum aankomt, zullen we de bezorgkosten terugbetalen.

Dat gezegd hebbende kunnen we niet de totale prijs van uw bestelling terugbetalen. Houd er rekening mee dat we geen restitutie verlenen als de bestelling niet op tijd aankomt vanwege omstandigheden buiten onze controle (bijvoorbeeld als de ontvanger niet thuis is op het moment van bezorging).

Als de bezorging niet kan worden uitgevoerd omdat de door u gekozen datum een lokale feestdag is, komt je bestelling de volgende werkdag aan. In dit geval kunnen we geen enkele vorm van terugbetaling aanbieden of een nieuw product sturen.

3. Onjuiste of onvolledige leveringsinformatie in het bestelformulier van de klant

Zorg er tijdens het aankoopproces voor dat het adres dat u opgeeft correct en volledig is. We raden u aan alle velden dubbel te controleren om leveringsproblemen en ander ongemak te voorkomen.

Als we de bestelling niet bij de ontvanger kunnen afleveren omdat het adres onjuist of onvolledig is, kunnen we geen enkele vorm van terugbetaling aanbieden of een ander product sturen. Hoewel ons team contact met u zal opnemen om te proberen het op te lossen en de juiste details te krijgen.

4. Leveringen aan instellingen of hotels

Als u bloemen wilt sturen naar iemand die in een hotel verblijft, vergeet dan niet de naam van de persoon die de boeking heeft gemaakt en het kamernummer (als u dat weet) te vermelden.

Wij doen er alles aan om ervoor zorgen dat uw boeket de ontvanger bereikt, maar we kunnen de levering niet garanderen als we de bestemming niet kennen. Als de levering om een van deze redenen niet kan worden uitgevoerd, kunnen we geen enkele vorm van terugbetaling aanbieden of een nieuw product sturen.

5. Product geweigerd door de ontvanger

Niemand kan nee zeggen tegen een mooi boeket bloemen, maar als de ontvanger om welke reden dan ook de bloemen niet accepteert, kunnen we geen enkele vorm van terugbetaling aanbieden of een nieuw product sturen.

6. Kwaliteitsbeleid

Wij maken onze boeketten met de hand en selecteren alleen de meest verse bloemen. Hoewel we ernaar streven om ervoor te zorgen dat uw boeket zo veel mogelijk lijkt op de originele productfoto, kunnen er enkele kleine variaties zijn. Elke bloem verschilt van de andere en het werken met bloemen is zeer delicaat en is afhankelijk van het seizoen, het weer en vele andere natuurlijke factoren die buiten ons bereik liggen. Houd er daarom rekening mee dat de foto een voorbeeld van deze producten weergeeft en dat het model dat we verzenden afhankelijk is van de beschikbaarheid van bloemen.

Maar maak je geen zorgen: we zullen ervoor zorgen dat het ontvangen artikel van vergelijkbare kwaliteit is als het item dat op onze website wordt weergegeven. Als u een product ontvangt dat enigszins afwijkt van de originele foto, maar voldoet aan de nodige kwaliteitsnormen, kunnen we geen enkele vorm van terugbetaling aanbieden of een nieuw product sturen.

7. Productvervangingsbeleid

Het kan voorkomen dat de bloemist die uw bestelling klaarmaakt een van de artikelen of bloemen die in de boeketbeschrijving voorkomen niet op voorraad heeft en deze moet vervangen door een ander product. Maar maak je geen zorgen: we garanderen dat het vervangende product altijd dezelfde (of een hogere) waarde heeft dan het product dat je hebt gekozen. Mocht onze bloemist uw bestelling niet op voorraad hebben, dan betalen we u terug met een waardebon (met dezelfde waarde van uw bestelling) die u kunt gebruiken bij uw volgende bestelling.

Het kan zijn dat onze bloemist de kleuren van sommige bloemen moet wijzigen, maar we verzekeren u dat de kleurtonen van het boeket op de website behouden blijven. Onthoud dat de foto alleen ter demonstratie is: we kunnen niet garanderen dat de kleuren in uw boeket exact hetzelfde zijn als die op de foto. Een roze boeket kan bijvoorbeeld bleker of feller zijn, maar het zal altijd in de kleurtoon roze zijn. Deze verandering geeft geen recht op terugbetaling, compensatie of levering van een ander product.