Wij bezorgen onze boeketten van maandag t/m zondag van 8:00 tot 21:00 uur. U kunt de bezorgdatum en -tijd kiezen op het moment dat u uw bestelling plaatst. We doen ons uiterste best uw bloemen op het gewenste tijdstip te bezorgen. Indien er zich een noodsituatie voordoet, neemt één van onze managers onmiddellijk contact met u op. Indien er geen bezorgtijd is vermeld, bezorgen we de bloemen tijdens onze reguliere bezorgtijden.
Mocht u de bezorgdatum of -tijd wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen proberen zo snel mogelijk aan uw verzoek te voldoen.
Wij leveren bloemen op alle dagen van de week, ook tijdens weekend en op feestdagen. In sommige landen en steden is bezorging echter mogelijk niet beschikbaar op bepaalde feestdagen. Neem contact op met één van onze managers om er zeker van te zijn dat we je bestelling op tijd kunnen leveren.
We bieden drie leveringsmethoden: ‘Standaard Levering’, ‘Levering De Volgende Dag’ en ‘Levering Dezelfde Dag’. U kiest zelf de bezorgmethode kiezen op het moment dat u uw bestelling plaatst. De bezorgkosten en geschatte levertijd worden weergegeven voordat u uw bestelling bevestigt.
Wij kunnen uw bloemen bezorgen bij hotels, restaurants en andere openbare plaatsen. Zorg ervoor dat u het juiste adres en kamernummer opgeeft bij het plaatsen van uw bestelling. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen of niet-levering als u ons onvolledige of onjuiste informatie verstrekt.
U kunt aanspraak maken op een terugbetaling indien het ontvangen boeket afwijkt van het bestelde boeket. Geld terugkrijgen? Stuur ons binnen 24 na levering foto’s van het ontvangen boeket. Wij beoordelen uw claim en nemen zo snel mogelijk contact met u op.